POWIADOMIENIE

Polpharma na swoich stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych (dalej łącznie: ” Witryna”) wykorzystuje pliki cookie oraz inne pokrewne technologie (dalej: „pliki cookie”). Samodzielne zarządzanie plikami cookie jest możliwe poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyraża Pani/Pan zgody na zbieranie danych osobowych poprzez pliki cookie może Pani/Pan zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej lub opuścić Witrynę.

Korzystanie z Witryny bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza akceptację wykorzystywania przez Polpharma plików cookie. Akceptacja ustawień w przeglądarce internetowej oznacza wyrażenie zgody na profilowanie oparte na informacjach zawartych plikach cookie. W każdym czasie zgoda może zostać cofnięta. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Cookie.

Dobrowolnie i świadomie akceptuję warunki korzystania z witryny

Diety ubogoenergetyczne 1400 kcal*

Wartość odżywcza i energetyczna *

Wartość
energetyczna: 1394 kcal

Białko: 74 g

Węglowodany: 159 g

Tłuszcz
całkowity: 49 g

Nasycone kwasy
tłuszczowe: 11 g

Jednonienasycone
kwasy tłuszczowe: 19 g

Wielonienasycone
kwasy tłuszczowe: 13 g

Cholesterol: 103 mg

Błonnik: 37 g

* na jeden dzień

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja pozwala na monitorowanie pomiarów ciśnienia, BMI oraz aktywności. Ponadto przypomina o wykonaniu pomiarów, odbyciu treningu i zażyciu leków.

Obiad

Obiad
  • Grillowane dzwonko łososia z ziemniakiem pieczonym w mundurku i sałatką z brokułu


Składniki na zupę (na 1 dzień):

  • 1 małe dzwonko łososia
  • 2 małe ziemniaki (130 g)
  • 1 łyżeczka oleju rzepakowego
  • sok z cytryny
  • pieprz cytrynowy


Sposób przyrządzenia:


Łososia skropić cytryną i olejem, oprószyć pieprzem cytrynowym i grillować z obydwu stron.  Ziemniaki upiec w piekarniku w mundurkach (piekarnik nagrzać do 200 st. Celsjusza).


Składniki na sałatkę
 (na 1 dzień):

  • 150 g brokułu podzielonego na różyczki i ugotowanego na półtwardo
  • 5 pomidorków koktajlowych
  • 1 łyżeczka oleju słonecznikowego
  • ocet balsamiczny


Sposób przyrządzenia:

Pomidorki pokroić na połówki, wymieszać z brokułem i polać sosem z oleju i octu.
 

mgr dietetyki Barbara Malina-Kozak

*o normalnej wadze ciała

Porady ekspertów mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy użytkownikiem serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Właściciel serwisu nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w serwisie.

Video Porady dietetyka

Proponowane przepisy

  • ZUPA POMIDOROWA
  • OWOCOWY JOGURT
  • OWSIANKA Z MALINAMI
  • SAŁATKA GRECKA