POWIADOMIENIE

Polpharma na swoich stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych (dalej łącznie: ” Witryna”) wykorzystuje pliki cookie oraz inne pokrewne technologie (dalej: „pliki cookie”). Samodzielne zarządzanie plikami cookie jest możliwe poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyraża Pani/Pan zgody na zbieranie danych osobowych poprzez pliki cookie może Pani/Pan zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej lub opuścić Witrynę.

Korzystanie z Witryny bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza akceptację wykorzystywania przez Polpharma plików cookie. Akceptacja ustawień w przeglądarce internetowej oznacza wyrażenie zgody na profilowanie oparte na informacjach zawartych plikach cookie. W każdym czasie zgoda może zostać cofnięta. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Cookie.

Dobrowolnie i świadomie akceptuję warunki korzystania z witryny

Diety ubogoenergetyczne 1000 kcal*

Wartość odżywcza i energetyczna *

Wartość
energetyczna: 1040 kcal

Białko: 67 g

Węglowodany: 114 g

Tłuszcz
całkowity: 37 g

Nasycone kwasy
tłuszczowe: 6 g

Jednonienasycone
kwasy tłuszczowe: 16 g

Wielonienasycone
kwasy tłuszczowe: 10 g

Cholesterol: 121 mg

Błonnik: 32 g

* na jeden dzień

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja pozwala na monitorowanie pomiarów ciśnienia, BMI oraz aktywności. Ponadto przypomina o wykonaniu pomiarów, odbyciu treningu i zażyciu leków.

Śniadanie

Śniadanie
  • Owsianka z malinami na ciepło
  • Kawa zbożowa z mlekiem (75 ml) i cukrem (5 g) lub herbata


Składniki na owsiankę z malinami:

  • 20 g otrębów pszennych
  • 10 g płatków owsianych
  • 150 ml mleka
  • 100 g malin mrożonych
  • 5 g płatków migdałowych
  •  ½ łyżeczki cukru wanilinowego


Sposób przyrządzenia:

Płatki owsiane wymieszać z otrębami, zalać mlekiem i zagotować z odrobiną cukru wanilinowego. Maliny podgrzać w rondelku z odrobiną wody, płatki migdałowe uprażyć. Ugotowane płatki z otrębami przełożyć do miseczki lub salaterki, polać ciepłymi malinami i posypać płatkami migdałowymi.

mgr dietetyki Barbara Malina-Kozak

*o normalnej wadze ciała

Porady ekspertów mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy użytkownikiem serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Właściciel serwisu nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w serwisie.

Video Porady dietetyka

Proponowane przepisy

  • ZUPA POMIDOROWA
  • OWOCOWY JOGURT
  • OWSIANKA Z MALINAMI
  • SAŁATKA GRECKA