POWIADOMIENIE

Polpharma na swoich stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych (dalej łącznie: ” Witryna”) wykorzystuje pliki cookie oraz inne pokrewne technologie (dalej: „pliki cookie”). Samodzielne zarządzanie plikami cookie jest możliwe poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyraża Pani/Pan zgody na zbieranie danych osobowych poprzez pliki cookie może Pani/Pan zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej lub opuścić Witrynę.

Korzystanie z Witryny bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza akceptację wykorzystywania przez Polpharma plików cookie. Akceptacja ustawień w przeglądarce internetowej oznacza wyrażenie zgody na profilowanie oparte na informacjach zawartych plikach cookie. W każdym czasie zgoda może zostać cofnięta. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Cookie.

Dobrowolnie i świadomie akceptuję warunki korzystania z witryny

Diety normokaloryczne dla kobiet*

Wartość odżywcza i energetyczna *

Wartość
energetyczna: 1760 kcal

Białko: 74 g

Węglowodany: 229 g

Tłuszcz
całkowity: 59 g

Nasycone kwasy
tłuszczowe: 12 g

Jednonienasycone
kwasy tłuszczowe: 23 g

Wielonienasycone
kwasy tłuszczowe: 12 g

Cholesterol: 125 g

Błonnik: 38 g

* na jeden dzień

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja pozwala na monitorowanie pomiarów ciśnienia, BMI oraz aktywności. Ponadto przypomina o wykonaniu pomiarów, odbyciu treningu i zażyciu leków.

Śniadanie

Śniadanie
  • 2 kromki chleba żytnio-razowego (80 g) posmarowane margaryną miękką (10 g) z 2 plastrami chudej wędliny bez soli, z 1 plasterkiem sera żółtego o obniżonej zawartości tłuszczu, z sałatą i pomidorem
  • Kawa rozpuszczalna (słaba) lub zbożowa z mlekiem 1,5% (150 ml) i 2 łyżeczkami cukru brązowego


Składniki:

  • 3 plasterki chudej wędliny (20 g)
  • 1 plasterek sera żółtego niskotłuszczowego (ok. 19 g)
  • 10 g miękkiej margaryny
  • 3 liście sałaty zielonej
  • 3 plastry pomidora
  • odrobina pieprzu
     

mgr dietetyki Barbara Malina-Kozak

*o normalnej wadze ciała

Porady ekspertów mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy użytkownikiem serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Właściciel serwisu nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w serwisie.

Video Porady dietetyka

Proponowane przepisy

  • ZUPA POMIDOROWA
  • OWOCOWY JOGURT
  • OWSIANKA Z MALINAMI
  • SAŁATKA GRECKA