POWIADOMIENIE

Polpharma na swoich stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych (dalej łącznie: ” Witryna”) wykorzystuje pliki cookie oraz inne pokrewne technologie (dalej: „pliki cookie”). Samodzielne zarządzanie plikami cookie jest możliwe poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyraża Pani/Pan zgody na zbieranie danych osobowych poprzez pliki cookie może Pani/Pan zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej lub opuścić Witrynę.

Korzystanie z Witryny bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza akceptację wykorzystywania przez Polpharma plików cookie. Akceptacja ustawień w przeglądarce internetowej oznacza wyrażenie zgody na profilowanie oparte na informacjach zawartych plikach cookie. W każdym czasie zgoda może zostać cofnięta. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Cookie.

Dobrowolnie i świadomie akceptuję warunki korzystania z witryny

Diety ubogoenergetyczne 1600 kcal*

Wartość odżywcza i energetyczna *

Wartość
energetyczna: 1610 kcal

Białko: 89 g

Węglowodany: 196 g

Tłuszcz
całkowity: 51 g

Nasycone kwasy
tłuszczowe: 11 g

Jednonienasycone
kwasy tłuszczowe: 20 g

Wielonienasycone
kwasy tłuszczowe: 14 g

Cholesterol: 181 mg

Błonnik: 33 g

* na jeden dzień

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja Kardiometr

Aplikacja pozwala na monitorowanie pomiarów ciśnienia, BMI oraz aktywności. Ponadto przypomina o wykonaniu pomiarów, odbyciu treningu i zażyciu leków.

Śniadanie

Śniadanie
  • 3 kromki pieczywa razowego (90 g) posmarowane margaryną miękką (10 g) z pastą warzywną
  • Kawa zbożowa z mlekiem (100 ml) i cukrem (5 g) lub herbata


Składniki na pastę (2 porcje):

  • 120 g chudego twarogu
  • 50 g jogurtu naturalnego
  • 2 rzodkiewki
  • ¼ ogórka zielonego
  • 2 łyżki kiełków brokułu
  • pieprz


Sposób przyrządzenia:

Rzodkiewkę i ogórka utrzeć na tarce o dużych otworach, kiełki brokułu drobno posiekać. Twaróg rozgnieść widelcem, wymieszać z jogurtem, dodać warzywa, doprawić pieprzem i dokładnie wymieszać.
 

mgr dietetyki Barbara Malina-Kozak

*o normalnej wadze ciała

Porady ekspertów mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy użytkownikiem serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Właściciel serwisu nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w serwisie.

Video Porady dietetyka

Proponowane przepisy

  • ZUPA POMIDOROWA
  • OWOCOWY JOGURT
  • OWSIANKA Z MALINAMI
  • SAŁATKA GRECKA